tirsdag 5. juli 2011

Mitt scrotum mitt scrotum...

Hva var det som kom først, høna eller egget? I mitt tilfelle kom bloggen som et resultat av at jeg i forrige uke pådro meg noe så (u)vanlig som en testikkelvridning, så i skrivende stund prøver jeg å balansere laptop'en i mitt bredbente fang og få nedtegnet noen ord som jeg har samlet i mitt hodet den siste uka for det er kjedelig å sitte stille med en mer eller mindre brukket pung.

Vanligst er det for gutter i tidlig tenår å pådra seg denne GRUSOMME lidelsen, uvanlig for en mann i min alder. På en måte fint å få bekreftet fra medisinen at jeg har en ung "nøttesekk", det blir for meg en anelse enklere å se min skuffede samboer i øyene etter atter en rask elsklovsakt, "pungen min er bare 15 år kjære, det er normalt..." 

Jeg velger å re-introdusere trusa for dere gutta, den "bærer" bedre. Skal du løpe, trene eller annet som innebærer høy puls og bevegelse... Velg trusa, ta det fra meg... For dette VAR og ER vondt :-)

I tiden fremover vil jeg etter eget forgodtbefinnende og aller høyst sporadisk ukritisk dele mine dypeste og mest trivielle tanker og meninger så heng med...

Nå skal jeg ta med mine hovne baller opp å til sengs, neste innlegg kommer plutselig.

-eO-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar